Biro poslovanje

Prijem

Mjesto na kojem zaprimamo poštu bitno je i neizostavno u svakoj organizaciji. Pravilno zaprimanje, protokoliranje i obavještavanje omogućuju nam da pravovremeno upotrijebimo informacije i da nam one budu uvijek na dohvat u slučaju potrebe. 

Horizont.Biro omogućuje unos svih oblika pošte, od elektroničke pošte, skeniranog dokumenta, bilo koje vrste datoteke, slike, multimedija, a arhiviranu poštu moguće je štititi pravima pristupa, odnosno dodijeliti mogućnost pregledavanja i/ili mijenjanja istih. 

Po zaprimanju pošte, omogućeno je slanje obavijesti osobama kojima je pošta namijenjena uz oznaku mjesta gdje je pošta odložena. 

Prijem nam služi da protokoliramo i arhiviramo sve bitne dokumente koji su nam potrebni u poslovanju i želimo da budu uvedeni u bazu podataka i pravilno označeni.

  • Prijem - ulazni protokol

  • Prijem - ulazni protokol